I Rhodos har jag...

- klagat på molnen som täckt solen.
- blivit glad över att molnen försvann.
- bränt mina knän.
- badat inomhus och utomhus
- läst tre böcker
- blivit mästare på ninjump
- kollat in killar
- blivit kär
- ätit massa feta ost och tzatziki
- saknar fina vänner
- inte använt min solhatt
- frysit ihjäl på kvällarna ( 10 grader)
- beundrat de sjukt stora hotellet
- inte gått utanför hotellet
- använt min kavaj varje dag
- inte fotograferat så mycket
- blivit avis på syrran som dansade med världens snyggaste kille
- lyssnat mycket på Håkan
- bara gått runt i flip flops
- blivit brun, lite grann iaf.























Kommentarer
Postat av: Maja

FAN VAD SOFT!!!!! Här har d vart 23 i skuggan så man ska inte klaga ;-) haha nej men F1111111 najs mobbi!!

2011-04-25 @ 19:53:17
URL: http://majasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0